Gwarancja jakości i spokoju

Kupując u nas, zyskujesz nie tylko produkt, ale i gwarancję jego najwyższej jakości. Każdy produkt w naszym sklepie objęty jest gwarancją — prawną i dodatkową, od nas. To oznacza, że:

  • Pełna zgodność z drukarką – tusze i tonery pasują do wskazanych modeli. Jeśli coś nie działa – wymieniamy na nowy albo oddajemy pieniądze.

  • Rękojmia i gwarancja producenta – minimum 24 miesiące ochrony zgodnie z przepisami. W praktyce oznacza to, że masz czas i spokój na korzystanie z produktu. Na tonery i tusze Asarto otrzymasz gwarancję dożywotnią - szczegółowe Informacje na stronie Producenta (www.asarto.pl/pl/gwarancja-i-ekologia)

  • Zero papierologii – nie wymagamy od Ciebie wypełniania formularzy, a wystarczy jedynie kontakt mailowy lub telefoniczny. Sprawę załatwiamy szybko.



Pamiętaj, że gwarancja nie obejmuje następujących przypadków:

  • Zdarzenia losowe – np. uszkodzenia spowodowane przepięciem elektrycznym, pożarem, zalaniem, powodzią czy innymi klęskami żywiołowymi.

  • Uszkodzenia mechaniczne – wynikające z użytkowania sprzętu oraz powstałe w ich następstwie wady.

  • Niewłaściwa instalacja i eksploatacja – korzystanie z produktu w warunkach lub w sposób niezgodny ze specyfikacją producenta urządzenia.

  • Wina użytkownika – uszkodzenia powstałe wskutek nieprawidłowego użytkowania.

  • Modyfikacje sprzętu – wszelkie zmiany konstrukcyjne, przeróbki lub modyfikacje urządzenia powodują utratę gwarancji.

  • Materiały eksploatacyjne w zmodyfikowanym sprzęcie – gwarancja nie obejmuje materiałów zainstalowanych w urządzeniach, w których dokonano modyfikacji.

  • Czynności serwisowe opisane w instrukcji obsługi – m.in. przeglądy okresowe, wymiana materiałów eksploatacyjnych i części serwisowych, konserwacja czy inne czynności, które użytkownik powinien wykonać samodzielnie i na własny koszt.

  • Uszkodzenia transportowe – powstałe w trakcie przewozu urządzenia do miejsca wskazanego przez Gwaranta.

  • Samodzielne naprawy – wszelkie próby usunięcia awarii we własnym zakresie skutkują utratą gwarancji.

  • Problemy z kompatybilnością oprogramowania i wirusy – w tym konflikty pomiędzy aplikacjami oraz działanie wirusów komputerowych.

  • Zużycie wkładów eksploatacyjnych – w przypadku tonerów, tuszy i bębnów gwarancja nie obejmuje reklamacji, jeśli wkład został zużyty w ponad 80% swojej pojemności.