Zakupy online mają tę zaletę, że możesz zmienić zdanie. U nas zwrot towaru jest prosty i bez zbędnych komplikacji.



Ile masz czasu?

Zgodnie z przepisami, możesz odstąpić od umowy i zwrócić produkt w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania paczki - bez podawania przyczyny.



Jak to zrobić?

  1. Powiadom nas – wypełnij formularz zwrotu (dostępny w Twojej Historii zamówień (https://printerium.pl/historia-zamowien - wejdź we właściwe zamówienie) lub napisz maila/telefon, że chcesz odesłać towar.

  2. Spakuj produkt – zabezpiecz go tak, by nie uszkodził się w transporcie. Najlepiej w oryginalnym opakowaniu, z kompletem akcesoriów i dokumentów.

  3. Dołącz dowód zakupu – paragon albo fakturę, żebyśmy mogli powiązać zwrot z Twoim zamówieniem.

  4. Odeślij przesyłkę – na adres wskazany w potwierdzeniu zgłoszenia.



Zwrot pieniędzy

  • Po otrzymaniu i sprawdzeniu towaru, pieniądze zwrócimy w ciągu kilku dni tą samą metodą płatności, którą zrealizowałeś zakup (chyba, że poprosisz inaczej).



Ważne informacje

  • Produkt nie może nosić śladów używania - powinien być w stanie pozwalającym na ponowną sprzedaż.